26.7.13

Lako k'o perce

Jedva čekam da zaladi, pa da malo prošetam ovu moju maramu:


Mnogo sam zadovoljna kako je ispala, boje su mi baš čučnule. Još samo da nabacim neku sivu ili žutu žaketu i bog da me vidi;))) Vunicu sam kupila kod naše drage Nace po povoljnoj ceni, a pošto mi je i mustra jako legla spremila sam još koju kombinaciju... Doduše, sad se dvoumim da li da radim još jednu maramu ili da se bacim na pletenje čarapa kako bih potpuno spremna dočekala hladne dane. 



Ovako izgleda kad se raširi:


18 comments:

  1. Fantastičan je! A i fotke su super!

    ReplyDelete
  2. Moćno izgleda! Svaka čast! :D

    ReplyDelete
  3. Savršena je marama ..ko će zimu dočekati? ....ja je odmah videla i zelenu .... onako .... mastorica si ti ...

    ReplyDelete
  4. Prelepo! Šteta što se ne može nositi ovako skroz raširena, pošto ima fenomenalni oblik.

    ReplyDelete
  5. шал фантастичан -рајска птица!!!
    Браво за златне руке !

    ReplyDelete
  6. Jako mi se dopada, kombinacija boja je prekrasna!

    ReplyDelete
  7. Divno,predivno:)Savršene boje i cijela kompozicija!!!!Savršenstvo:)

    ReplyDelete
  8. prekrasno!!!
    ti si čudotvorac :))

    ReplyDelete
  9. Mogu ti reći da bi i meni čučnula baš ovakva kakvu si sebi napravila. Obožavam narandžastu boju. Imaš, ženo, zlatne ruke. Pregovaraćemo, da znaš!

    ReplyDelete
  10. Your scarf is beautiful. I love the colors and it is just gorgeous over that orange shirt. I looked up the yarn but looks like it may not be available here in the U.S. You do such amazing work!

    ReplyDelete
  11. Ja ne volim hladne dane, ali uz ovakvu maramu i ja bih jedva čekala da zahladni, veruj mi!

    ReplyDelete
  12. Ja ovu lepotu nisam videla.Koliko bi kostala jedna ovakva marama kada bih zelela da je kupim?Razmisljas li o tome?Ti si UMETNIK!:))))))

    ReplyDelete
  13. HOĆU I JA! Jako, jako, jako mi se sviđa! Dugo nisam videla ovako nešto kreativno! Bravo!
    poz, Jelena

    ReplyDelete
  14. Strava!!samo bih pitala koja je to vunica kod nace?da li je sarena ili menjas boje?

    ReplyDelete
  15. Prelepo! Ovo sam već videla negde, poskidala sve slike, ali nema šeme. Gde ste Vi pronašli šemu?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...