17.6.09

Prvi susret sa virtuelnom drugaricom

Danas sam se upoznala sa Mishom. U stvari, imam utisak kao da se znamo ceo život i da je ovo današnje upoznavanje bilo samo jedna formalnost. Čovek se lepo oseća kada upozna nekoga sa sličnim interesovanjima i pogledima na svet. Mi smo se tako ispričale, smejale i uživale, baš mi je ulepšala današnji dan. Kroz priču smo došle do zajedničkih poznanika, što će reći da je svet stvarno jedno veliko globalno selo. Moram da priznam da sam malo imala tremu, ali sam odmah shvatila da je to bilo bez razloga. Naravno, pokazala mi je neke cake u heklanju, objasnila mi je kako da čitam šeme i poklonila mi je ovaj divni obeleživač, tj. lizezu.


Odmah ću ga staviti u knjigu koju sada čitam. Naravno, dogovorile smo se da se vidimo ponovo čim se vratim sa godišnjeg. Štreberski ću da heklam ne samo kvadrate, već i nešto sa mustrom, pa da mogu da se pohvalim:)! Biće učiteljica zadovoljna! Do sledećeg puta, pozdrav
Tanja

6 comments:

  1. Super...
    Uvek je lepo upoznati nekog novog! Posebno ako imate ista interesovanja... prici nikada kraja!
    :)

    ReplyDelete
  2. Divno. Dogovarale ste se preko komentara, i eto, ostvarilo se. Čekamo tvoj rad. Lep provod na godišnjem!

    ReplyDelete
  3. I meni je bilo jako prijatno, nisam se ni osvrnula, a prošlo je 3 sata! I ja imam utisak da se znamo ceo život, možda zbog toga što imamo toliko toga zajedničkog, od struke do iste torbe :) Lepo se provedi na moru, jedva čekam da se ponovo vidimo :)

    ReplyDelete
  4. Prelep post :)
    Jesi videla kako Misha lepo prica, mogo bi je covek slusati ceo dan da mu ne dosadi :)

    A i lizeza je divna!

    Srecan put, i lepo se provedi na odmoru !

    ReplyDelete
  5. Vidiš šta čini svijet bloggera!
    Ja sam prije par godina zahvaljujući blogu upoznala Janu!

    ReplyDelete
  6. E, i mene raduje vaš susret! Ja bih volela da vas sve upoznam! Prijatelja nikada dosta!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...