9.11.08

Opet kapa


Ako ste mislili da ću se pretvoriti u šeširdžiju, možda i imate pravo. Ovo je još jedna kapa koju sam isplela, ali ovog puta za sebe. Moram da priznam da na iglama imam još jednu kapu, tako da ću ove zime samo kape da nosim (to sve pod uslovom da temperature budu niže), a za ostalo ko mari! Jako sam srećna što sam otkrila da to umem, pa ću sada da pletem do besvesti. Nije teško, rad mi čini veliko zadovoljstvo, a rezultat se brzo vidi. Doduše, počela sam još jedno tkanje, tj. radim metražu da dečiju jaknu, pa kad sve bude gotovo, uslikaću. Do sledeće kape, Tanja

16 comments:

  1. Boje su sjajne! Je l' to neki naša vunica?
    I šara je divna!

    ReplyDelete
  2. Odavno nisam videla ovako lepu kapu! Boje su predivne, a naročito mi se sviđaju one diskretne bobice na vrhu. Imas mustru?

    ReplyDelete
  3. Veliš tek si nedavno skontala kape ... covjece, izgled da ih stvaras cijelu vjecnost, savrseno izgleda!
    I ja volim strikati kape, ali zaj odjevni predmet mi stoji kao kokoši sedlo tako da ih ne nosim!

    ReplyDelete
  4. Ova kapica je predivna! Kako si samo savršeno vrh napravila, bez riječi sam! Sve mi se dopada, od izbora boje, kombinacija, uzorka, izvedbe ... mogu naručiti jednu? ... lol....

    ReplyDelete
  5. @škrabalica-vunica je "kable", teteks Tetovo, ima je u radnjama nije problem, radila sam na iglama br. 4.
    @misha-kaži samo kako hoćeš da ti dam mustru, da ti skeniram i pošaljem, ili pijemo kafu?
    @sandra-iskreno da ti kažem ni meni uopšte ne stoje, ranijih godina sam šalove prebacivala preko glave, a sad me baš briga. Nosim i uživam!
    @romantales-hvala na komplimentima, ništa ne obećavam, ako budem imala vremena, šetaćeš kapu i po Rimu...

    ReplyDelete
  6. Tanja, baš si zlatna, ali ja sam to u šali rekla ... nemaš ti pojma koliku ja glavu imam! Lakše isplesti djetetu džemper, nego meni kapicu :-)

    Srećom, ovdje klima takva da ne treba ni kapica ni kaputa.

    ReplyDelete
  7. auuuu- kapica je super... pocevsi od boja preko mustre...
    nikada ne bih rekla da si tek pocela da pletes...
    :)

    ReplyDelete
  8. Prava si umjetnica. Nije lako kombinirati boje, tebi to ide ko' od šale.

    ReplyDelete
  9. Ja sam ostala bez rijeci kako si ovo dobro odradila!!! Svaka cast, prelijepa je !

    ReplyDelete
  10. Ja sam ostala bez rijeci kako si ovo dobro odradila!!! Svaka cast, prelijepa je !

    ReplyDelete
  11. Jao kako je dobra kapa!!!
    Stvarno,ne znam šta bi drugo rekla...
    A one tri iz predhodnog posta...izgleda da smo slićno razmišljale,i ja sam jednu nedugo napravila samo nisam radila klasične cofleke...
    No manekeni su mi preslatki,imaju face ko i moja kćer kad je molim da se u nečem slika...

    ReplyDelete
  12. Kapa je fenomenalna,stvarno imas strpljenja sa sharanjem :)
    Tagovala sam te :)

    ReplyDelete
  13. Super su kapice, sve pohvale. Meni kape isto ne stoje dobro, a nekad su mi stajale prelepo, a nisam volela da ih nosim. Doduše, kakvo nam je vreme sada neće ni biti prilike. Pozdrav!

    ReplyDelete
  14. hey, jako mi se svida blog, jel moyda znas nekoga tko pise o sivanju?
    Pozdrav

    ReplyDelete
  15. Wunderschön der Stern in der Mitte der Haube. So etwas habe ich bisher noch nie gesehen. Deine Webereien gefallen mir auch. Ich möchte gerne für Bekleidung weben, suche aber noch nach den passenden Schnitten. Derzeit gehe ich einen Schnittzeichenkurs, wo ich lerne einen eigenen Schnitt zu zeichnen und auch abzuwandeln. Das ist sehr spannend.

    ReplyDelete
  16. ti si pravi majstor!šara je prelepa.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...