29.3.08

Polako napredujem...

Ove nedelje sam bila poprilično vredna, nekoliko stvari sam započela, a nešto malo i privela kraju. Silno sam se obradovala komentarima i to me zaista ohrabruje da nastavim dalje. Završila sam još jednu torbicu za mobilni telefon.

Posle puno godina pauze, počela sam da pletem džemper. (Ove torbice su samo razbibriga i uvod u velike stvari!) Inspiracija me ne popušta i zaista kad god ugrabim koji slobodan trenutak ja dohvatim igle. Na pletenje sam se "navukla" nakon što sam naručila i dobila knjigu "Kristin knits". Pošto još uvek ne znam kako da stavim link (ako neko ima volje može to i da mi objasni, tj. napiše), toplo vam preporučujem da posetite ovaj sajt: www.kristinnicholas.com. Žena je zaista puna ideja i jako, jako je kreativna. Ovo je početak džempera za koji se nadam da ću ga i završiti u skorije vreme:
I što bi Englezi rekli, last but not least, tkanje. Počela sam da tkam metražu za jaknu. Za sada ovako izgleda, a u toku sledeće nedelje planiram da je završim.

Toliko za sada, s verom u nove radne pobede,
Tanja

6 comments:

  1. Kod za link ti ide ovako (da se vidi ispod riječi kad klikaš mišem na tu riječ):
    ime linka
    ovaj kod copy/paste u tekst koji pišeš i samo ubaci adresu i riječ ispod koje će biti link.
    Vidim lijepu količinu vune imaš, samo hrabro naprijed i pleti džemper. Ja stalno nagovaram moje cure na pletačkim susretima da konačno krenu plesti nešto veće od šalova, a one kao vježbaju dok ne nauče dobro, dok ja stalno tvrdim da se kod pletenja jednostavno moraš prihvatiti igala i ohrabriti za neki veći komad garderobe ... kad znaš pravo-krivo znaš sve!
    I last but not least, ovo tkanje me ostavlja bez riječi, prekrasno platno ispada! Imaš li već neku ideju što ćeš napraviti od tog tkanja ili će biti šal?

    ReplyDelete
  2. Uuups! Napravila sam pravi kod i sad stvarno piše samo ime linka.
    Dakle kod za pisanje linka je ovakav:
    (a href="adresa linka") moraš staviti među ove zagrade umjesto okruglih
    odmah iza zagrade, bez proreda moraš upisati ime koje hoćeš da se vidi kad objaviš i ispod kojeg će biti adresa stranice. Nakon imena moraš zatvoriti kod gdje ćeš odmah, bez proreda među ove zagrade <> upisati /a. Drugačije ti nisam mogla napisati jer bi se inače opet pojavilo kao u prethodnom postu.

    (a href="adresa linka")Ime linka(/a) ... zamijeni zagrade ovima <>

    ReplyDelete
  3. Evo Tanja, za ovu stranicu koj ti se tako dopala kod bi izgleda ovako, naravno s pravim zagradama ne ovim okruglim:
    (a href="http://www.kristinnicholas.com")Kristin Nicholas(/a)i onda bi se u tekstu vidjelo ovako:
    Kristin Nicholas

    ReplyDelete
  4. Jako ti je lijepa torbica za mobitel! Sviđa mi se i pulover u nastanku a što se tiče tkanja nisam baš neki stručnjak ali izgleda lijepo!

    ReplyDelete
  5. Torbica je vedrih boja, sviđa mi se. Vidim da si se opskrbila vunom, baš kao i ja. Otkako sam počela plesti, više ne mogu proći kraj trgovine s vunom, a da nešto ne kupim. Trenutno su stavili sniženje na konce, koji su inače bili dosta skupi. Znam da nije dobro napraviti zalihu, ali ne mogu odoljeti.
    Jedva čekam da vidim pulover kad bude gotov.
    Tkanje mi se čini jako lijepo, nisam imala priliku vidjeti uživo kako se tka, premda je moja baka nekada tkala. Bila sam tada još jako mala i ne sjećam se.
    Samo tako nastavi...pozdrav...

    ReplyDelete
  6. Pozdrav novoj bloggerki,
    Najzad jos neko ko se `pati` kao ja!
    Pohvaljujem ideju o torbicama za mobilni, ide lepo vreme, voznja biciklom,..., to je ono sto nam je potrebno.
    Pletenje je moja velika ljubav, nadam se da ces nastaviti ovim tempom.
    Pozz od Radice

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...